#XarxaLlibres

xarxallibres

El termini per a la presentació de la sol·licitud, factures i documents per a accedir a les ajudes de llibres de text per alumnes de primària i secundària finalitzarà el pròxim dia 15 de desembre.

Documentació a aportar a l’Ajuntament pels alumnes escolaritzats a Parcent, Col·legi Carascar:

  • Factura degudament detallada amb els llibres i l’editorial
  • Fotocopia DNI del pare o la mare.
  • Fotocopia del llibre de familia o documentació similar d’acreditació
  • Justificant del banc on estiguen detallats el número de compte i l’IBAN

Els alumnes que estiguen escolaritzats fora de Parcent hauran d’afegir a la documentació anterior el codi del centre on estudien.

En l’Ajuntament s’omplirà la sol·licitud de l’ajuda.

REGIDORIA D’EDUCACIÓ DE L’AJUNTAMENT DE PARCENT

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Configurar y más información
Privacidad
Ir al contenido