L’Ajuntament de Parcent actualitza el seu Portal de Transparència amb el suport de la Diputació d’Alacant i la Generalitat Valenciana

L’Ajuntament de Parcent ha actualitzat el seu Portal de Transparència per a facilitar l’accés de la ciutadania a la informació pública, complint amb les obligacions de la Llei 1/2022 de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana. Aquesta millora ha estat possible gràcies a una subvenció de 2.000 euros concedida per la Diputació Provincial d’Alacant i la Generalitat Valenciana en el marc de les subvencions per al foment de la transparència i el bon govern.

El portal inclou informació detallada sobre aspectes institucionals, organitzatius, pressupostaris, financers i de contractació pública, entre altres. A més, es fomenta la reutilització de dades, permetent la descàrrega en formats PDF i Excel.

Amb aquesta actualització, Parcent reitera el seu compromís amb la transparència i amb el dret de la ciutadania a accedir a informació pública de manera senzilla i directa.

Compartir:

Més notícies

REGISTRO DE ACTIVIDADES 2025

REGISTRO DE ACTIVIDADES DE TRATAMIENTO Ayuntamiento de Parcent Ayuntamiento de Parcent ha elaborado este registro de actividades de tratamiento (RAT) en cumplimiento del artículo 30.1

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas que podrás aceptar o no cuando accedas a ellos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Configurar y más información
Privacidad
Ir al contenido